30 sierpnia 2017

Słoneczna Dziewczyna


      Jestem istotą zdecydowanie ciepłolubną. Kocham słońce, kocham wolność, jaką dają mi lekkie sukienki, kocham ciepłe wieczory i gorące poranki. Uwielbiam niespiesznie popijaną kawę na tarasie, jeszcze w pidżamie. Potrzebuję wyciszenia, by móc wracać ze zdwojoną siłą. Ale przede wszystkim potrzebuję słońca. Nie umiem funkcjonować bez naładowania baterii w upalne dni. Jeśli nie wygrzeję kości w lato, jesienią robię się marudna i nie do zniesienia. Dlatego jak dziecko cieszyłam się na ten wyjazd, choć lekki niepokój siedział mi w głowie do momentu lądowania na miejscu. Ale kiedy o godzinie 23.00 poczułam, że na zewnątrz jest 28 stopni, wiedziałam już, że jest dobrze...

















































Pozdrawiam,
Promyk

1 komentarz:

  1. Looking great work dear, I really appreciated to you on this quality work. Nice post!! these tips may help me for future. Don't worry we have answers for How to change the address in LIC Policies?

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :-)