22 czerwca 2012

Z cyklu: "Chętnie sprzedam..." - Letni beż






    Dzisiaj post tworzony na szybko, przeprowadzka nabrała tempa i właśnie przewożone są ostatnie meble. W nowym domu kuchnia wraca do normalności i myślę, że najdalej za 3 dni będzie już po wszystkim. W całym tym szale nie mogłam się jednak oprzeć pokusie i usiadłam do maszyny  :-)  I tak pomiędzy malowaniem a pakowaniem, powstała letnia torba w kolorze beżowym. Oczywiście nie mogło zabraknąć zielonego akcentu, co widać na powyższym zdjęciu ;-)







Torebka w świetle dziennym (powyżej) prezentuje się mniej więcej tak, jak na zdjęciu. Natomiast na zdjęciach poniżej, nie udało mi się już aż tak dobrze wyeksponować jej w świetle, ale zrzucam to na pośpiech przeprowadzkowy ;-)






Opis: Torebka wykonana w jednym egzemplarzu, istnieje możliwość jednokrotnego powtórzenia wzoru. Materiał wierzchni to 93% bawełny + 7% lnu. Podszewka w zielone kwiatki jest bawełniana. Wewnątrz znajduje się jedna mniejsza kieszonka na drobiazgi. Torba mieści format A4, zapinana na magnes.
Dostępna.
Jeśli ktoś chętny - 49zł. 

     Przy okazji publikowania tego postu chciałabym Wam polecić pewien sklep internetowy. Całkiem niedawno przeglądając różne blogi modowe, trafiłam na link www.ciuchbuda.pl Zaciekawiła mnie nazwa i postanowiłam sprawdzić, co się pod nią kryje. Okazało się, że jest to sklep z bardzo ciekawymi i nietuzinkowymi ubraniami, biżuterią i dodatkami. Każda dziewczyna/kobieta, która szuka interesujących elementów swojej garderoby, znajdzie tam coś dla siebie. A najlepsze jest w tym sklepie to, że ceny są naprawdę przystępne :-) I nie mogę nie wspomnieć o jego Właścicielce, Martynie, która dzięki swojemu zaangażowaniu w to, co robi, stworzyła naprawdę przyjazną, ciepłą i miłą przestrzeń w sieci. Gorąco Wam polecam, ja już zrobiłam pierwsze zakupy w Ciuchbudzie i jestem bardzo zadowolona!

      To chyba tyle na dziś, uciekam pakować resztę rzeczy. Życzę wszystkim udanego weekendu! :D


Pozdrawiam

Promyk


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :-)