18 maja 2016

Open back inspirations

      Wiosna tego roku jest wyjątkowo kapryśna - za chwilę skończy nam się przepiękny maj, a termometry jakoś jeszcze nie miały okazji oszaleć z gorąca, co o tej porze roku mimo wszystko nie byłoby wcale takie dziwne. Nie wiem, jak Wy, ale ja czekam na ciepłe dni z wielką niecierpliwością, bo to, co ostatnimi czasy serwuje u mnie pogoda, jednak nie napawa mnie optymizmem. Tym bardziej, że w tym roku mam plan uszyć kilka bluzek z odkrytymi plecami, które moim zdaniem są idealne na lato.
O tym, że uwielbiam takie bluzki już wiecie - w ubiegłym roku uszyłam żółtą, a rok wcześniej szarą koszulkę z odkrytymi plecami. W tym roku czas na biel i beż. Wiem, żadne to kolorystyczne szaleństwo, ale kiedy na zewnątrz jest ponad 30 stopni a słońce leje się strumieniami, jasne kolory są jak najbardziej wskazane :-)
Nie do końca wiem jeszcze co chciałabym uszyć, dlatego postanowiłam poszperać w internecie. Tam oczywiście aż roi się od przepięknych zdjęć :-) Ja wybrałam dosłownie kilka, które mam nadzieję, jakkolwiek mnie zainspirują i w najbliższym czasie znów coś uszyję, bo moja maszyna niedługo całkowicie porośnie kurzem... :-)
Zostawiam Was z tymi kilkoma zdjęciami, życząc udanego czwartku!


































Pozdrawiam,
Promyk


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :-)