5 lutego 2013

Multikolor




      Po zimowym zawieszeniu przyszedł czas na małe ożywienie. Trzeba było ruszyć szanowne cztery litery i zabrać się za dokończenie niedokończonego :-) Torebka, którą uszyłam, do wczoraj cierpliwie i bezszelestnie czekała na lepsze czasy, odliczając dzień za dniem. Aż w końcu nastał, całkiem zwyczajny i przeciętny, a jednak inny - słoneczny dzień!  :-)  Kiedy tylko pierwsze promyki zajrzały przez okna, od razu wiedziałam, że wróżą coś dobrego.
     



 Torebka uszyta w jednym egzemplarzu z możliwością powtórzenia wzoru na dwóch, może trzech sztukach. Materiał wierzchni, to szczerze mówiąc, nie do końca wiem, co. Na pewno mieszanina bawełny z włóknem sztucznym, ale proporcji ani dokładnego składu nie znam (materiał z odzysku). Niemniej jednak kolorystyka jak najbardziej wiosenna i rozweselająca :D




Przepraszam za różnicę w oświetleniu na poszczególnych zdjęciach, ale część z nich robiłam w dzień, kiedy światło było całkiem sprzyjające, a potem padła mi bateria w aparacie i kończyłam sesję wieczorem, przy sztucznym świetle.



















Opis: Torebka uszyta w jednym egzemplarzu. Możliwość powtórzenia wzoru. Materiał wierzchni to pleciona bawełna z domieszką włókien sztucznych. Na wierzchu dwa ozdobne koła z czerwonego, grubego filcu. Podszewka to wodoszczelna kodura w kolorze słoneczno żółtym. Wewnątrz jedna kieszeń dwudzielna na telefon i drobiazgi oraz druga kieszeń dodatkowa. Torebka na długim regulowanym pasku, zapinana na magnes. Mieści format A4.
Gdyby ktoś był zainteresowany dodatkowym egzemplarzem, proszę o kontakt (komentarz pod postem lub na facebooku).












      Torebkę uszyłam, post zamieściłam, a teraz uciekam do rodziny. Cała ta nasycona kolorystyka bardzo pozytywnie mnie natchnęła i kto wie, może niedługo znów powstanie coś kolorowego, może coś zabawnego :-)


Pozdrawiam przed-wiosennie! :-)

Promyk


8 komentarzy:

  1. świetna torba :) bardzo fajne kolory i wzór ;)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. wow ...zazdroszczę talentu. Ja nawet z przyszyciem guzika mam problem, eh.
    I uwielbiam ten odcień czerwieni jaki posiada pasek.
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :-) fajnie tak coś pozytywnego na początek weekendu przeczytać ;-)
      ps ja też lubię tę czerwnień :D

      Usuń
  3. Komódkę kupiłam a Kauflandzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tym polskim? ja szczerze nie lubię robić tam żadnych zakupów, ale jeśli okaże się, że to w PL kupione było, to będę musiała częściej zaglądać, może też trafię na jakieś cudeńko :-)

      Usuń
  4. czadowa! zdolniacha z ciebie :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :-)